Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeczyli chcesz próbować enduro na CBR600F. dosyc oryginalny pomysł. F nie jest do wszystkiego, tylko to jest motocykl sportowy, który nie jest az tak bardzo radykalny jak RR. Stara F4i 2001/2002 była zrobiona do turystyki? Jazdy z kuframi? Wycieczek enduro? To był motocykl sportowy tyle ze przy okazji dawał sobie dobre rade poza torem. ale nikt w nim nie projektowal uchwytów dla pasazera i miejsca pod kufer.
OdpowiedzNO tak podałem przykład z enduro wiec chce próbować enduro.... Zrobiłem tak bo wyskoczyleś z DL 650, które tez sie do enduro tez nie za bardzo nadaje. Kiedys dawno motocykle były do wszstkiego i byly relatywnie tanie (tańsze niz samochody) a teraz sa niewiele tansze niz samochody, wymagaja drogiego ubrania i spalaja wiecej samo paliwa co oszczedne samochody. Dlatego coraz mniej młodych ludzi nimi jeżdzi. Ale widze ze Ci to nie przeszkadza. F2, F3 maja uchwyt dla pasazera i wesja F4 ma uchwyt w wersji Normal a nie ma w wersji Sport. I wtedy NIE BYŁO 600RR, które wprowadzono w 2003 i to jest podstawowa roznica. Kawasaki własnie wprowadziło Z1000SX. Zobacz sobie za co je chwala:wygodna pozycja, raczki dla pasażera, mozliwośc przymocowania stałych kufrów. A Honda co robi: daje silnik z Horneta, ale niewile wiecej codziennej wygody niz na RR?
Odpowiedz